Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Twinkle twinkle little star

Lieve allemaal,

Daar zit je dan met z'n drieën in een tattooshop midden in Brooklyn. Zullen we het doen? Zal het pijn doen? Krijgen we er geen spijt van? Niet bij nadenken en gewoon doen. Vorige week zondag hebben mijn ouders en ik een tattoo laten zetten. Wat is het resultaat mooi geworden! Voor ons allemaal staat deze tattoo voor ons vieren, onze familie. Daarnaast zegt mijn moeder altijd tegen mij dat er negatieve dingen moeten zijn om de positieve dingen te kunnen zien. Oftewel het donkere licht en de sterren, de lichtpuntjes. Er zijn voor mij zeker dagen geweest dat ik het moeilijk heb gehad hier in New York en op het Summercamp. Als ik op die momenten naar de sterren keek dan wist ik weer waarvoor ik het deed. Altijd naar de lichtpuntjes kijken. Naar de belangrijke dingen in je leven zoals je familie, want familie is alles! Het heeft voor mij geholpen om door die moeilijke dagen heen te komen. Ik ben zo ontzettend trots dat we het met z'n drieën hebben gedaan. Een ster op onze pols@Brooklyn Tattoo

Als ik straks weer in Nederland ben en ik kijk naar mijn ster dan denk ik aan mijn familie en kan ik altijd terug denken aan mijn leven in New York. Hoe ik alles het aangepakt, het avontuur ben aangegaan en dat ik heb genoten van elk moment. Live in the moment and make it so beautifal that it will be worth remembering!

Wat is afgelopen week toch snel gegaan. Op het ene moment sta ik te wachten op mijn ouders op het vliegveld en het andere moment zijn ze weer de koffers aan het inpakken. Een te korte, maar super leuke week! Eenmaal aangekomen op JFK kwamen natuurlijk de vele tranen en knuffel. Wat heb ik ze gemist en wat vind ik het gaaf dat ze nu hier in New York zijn. Met de metro zijn we richting het hotel van mijn ouders gegaan. Dit hotel lag op een half uurtje afstand van mijn huis met de metro. Koffers weggebracht en op naar het kinderdagverblijf. Want daar was een klein mannetje die niet wachten kon om mijn Mommy and Daddy te zien. Via Prospect Park en Lincoln Road liepen wij richting het kinderdagverblijf. De deur ging open en daar stond hij dan. Hij kwam gelijk aanrennen en ik zag aan zijn twinkelende ogen dat hij het meteen wist. ‘Is that Mommy and Daddy, zei Cooper'. Ook vroeg hij nog naar Anouk, maar die was er helaas niet bij. Gelijk heerlijk knuffelen en lol maken terwijl we aan het lopen waren naar mijn huis. Eindelijk kon ik ze mijn leven hier in New York laten zien. Wat hebben we een heerlijke week gehad. Gewinkeld, op Times Square geweest, Ground Zero en een dag een auto gehuurd om naar het Summercamp te rijden.

Dat was wel even schrikken voor mijn ouders. Ondanks dat ze al wat foto's hadden gezien en mijn verhalen hadden gehoord, hadden ze niet verwacht dat het Summercamp zo primitief zou zijn. Voor mij geeft dat wel een fijn gevoel. Het lag dus niet alleen aan mij dat ik het best moeilijk heb gehad daar. Met de auto zijn we over het Summercamp gereden. Langs daycamp, het meer en the cabin waar ik in heb geslapen. Onderweg goed gekeken of we ergens een beer zagen, maar helaas. Ik vond het erg leuk om een dagje terug te gaan naar het Summercamp, maar ik ben er wel zeker van dat het één keer was en daarna nooit meer.

De andere dagen hebben wij doorgebracht met Cooper. Wat hebben we een lol gehad en wat was het toch leuk om te zien dat hij zo gek is op mijn ouders. Heerlijk bij Robbie zitten en een koekje eten en even bij Mommy kroelen in de trein. We zijn samen naar The Brooklyn Heights geweest, de ikea en met de watertaxi naar Manhattan. Gisteravond vroeg Cooper aan mij; Waar zijn Robbie en Christa? Ik vertelde dat ze weer met het vliegtuig naar huis zijn en Cooper reactie was; nee joh! Hij mist ze nu al en ik natuurlijk ook. Ik kan niet wachten om ze straks weer in Nederland te zien.

Ondanks dat het afscheid nemen weer moeilijk was weet ik wel dat ook aan alle leuke dingen een einde komt. Nu ben ik weer dichterbij het moment dat ik terug vlieg naar Nederland. Maar er komen nog zoveel leuke dingen aan. Deze week is het Halloween, ik ga naar een concert van Jason Mraz en over 56 dagen komt Lisinka naar New York. Wij gaan samen Kerst en Oud en Nieuw vieren in New York. Echt te gek! De schaatsbanen zijn er al, lichtjes zitten in de bomen en het zal niet lang meer duren voordat de grote kerstboom komt voor Rockefeller center. Santa claus is coming to town...

Alles is familie!

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

Monique Antuzzi

Wat gaaf dat jullie dit gedaan hebben! Ben uiteraard direct naar je moeder toe gelopen om de tattoo te bewonderen. Erg mooi, zeker met de achterliggende gedachte. En wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad met elkaar. We horen hier dat je het daar heel goed doet en je ouders de rol van opa/oma moeiteloos hebben opgepakt.
Geniet nog van de komende feestmaanden, je bent een sterretje!

Anouk

Ben super trots op mijn kleine zussie! Nog 69 dagen en dan weer heerlijk shoppen in Amsterdam, een kaasbroodje eten bij oma en een patatje halen bij Verhage... counting the days

Anouk

Big hug voor jou en Cooper!

Diny,Rinus en Martin.

Hallo lieve Esmee,

Wat een leuke week hebben jullie gehad met pa

ma,fijn dat je ze nu alles eens hebben kunnen

meemaken.

En dan die tattoos,helemaal geweldig ik vind het

top. Hebze al gezien en alle foto,s van ma ook.

Een fantastische herinnering voor hen.

Wel Esmee we wensen je nog een fijne tijd toe,

en het was weer leuk om van je te lezen.

lieve groeten xxx, Diny.

Marjon

Wow!!!
Je moeder heeft ook mij geholpen met haar woorden over de sterren...
Ik ben absoluut niet voor tattoos, maar dit vind ik zó ontroerend !!!
Knuffel

Christa

Some call it faith, some call it love.
Some call it guidance from above.
You are the raison we found ours,
so thank you stars.

Some people think it's far away.
Some know it's with them every day.
You are the raison we found ours,
so thank you stars.

There are no winds
that can blow it away in the air.
When they try to blow it away,
you have to know
it will always be there.

To some it's strength to be apart,
to some it's a feeling of the heart.
And when you're out there on your own,
it's the way back home.

So thank you, stars

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active