Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Hoe overleef ik...slapen tussen de beren?!

Lieve Allemaal,

Daar lig je dan midden in het bos in een open tent, onder je muskieten net (ontzettend irritant om onder te slapen)en tussen de beren. Er spookte van alles door mijn hoofd op dat moment; hoor ik daar nou een beer? Zal ik terug gaan naar the cabin en daar lekker gaan slapen? Ik lag nog geen uur in me bed en de beren toeter ging af. Dat betekent dat iemand een beer heeft gezien en hij dat wilt laten weten aan alle anderen op het camp. M'n hart ging tekeer en ik stond op het punt om in mijn pyjama over het kamp te gaan lopen terug naar the cabin, mijn koffers te gaan pakken en ver weg te gaan van het summercamp. Ik was zo ontzettend bang. Gelukkig sliep ik samen met Annabel in dezelfde tent. Wat was dat een verschrikkelijke, enge en avontuurlijke lange nacht. Maar ik heb het gedaan! Van alles waar ik het meeste tegenop zag, heb ik gedaan. Wat ben ik trots op mezelf! Nu heb ik pas echt het gevoel dat ik de zomer op het summercamp goed kan afsluiten. Het was heerlijk om in de frisse lucht te slapen, maar het blijft toch wel echt bij één nachtje.

Ik ben nu sinds vrijdagavond weer in Brooklyn en dat betekent dus dat ik afscheid heb moeten nemen van al die lieve, gezellige kinderen en counselors op het summercamp. Wat ga ik ze missen en wat ben ik blij dat de zomer voorbij is. Het is een heel dubbel gevoel. Ik heb moeilijke maar veel meer ontzettend leuke herinneringen aan het Summercamp. Liedjes zingen in the dinning hall, kampvuur maken op daycamp en carnaval op zondag. Ik heb er geen moment spijt van dat ik dit avontuur ben aangegaan en ik zal het dan ook nooit vergeten. Waarschijnlijk ga ik nog wel een keernaar het summercamp als het winter is. Dan draait er een klein winterprogramma met ongeveer dertig kinderen. Ik ben er dan niet om te werken, maar gewoon om te kijken hoe Trail Blazers er in de sneeuw uitziet. Moet waanzinning zijn vertelde Riel.

En nu de zomer voorbij is....ben ik fulltime Nanny! Met uiteraard af en toe een dag vrij. Zoals vandaag, en wat doe je dan op je vrije zondag? Natuurlijk zumba onderaan The Brooklyn Bridge. Wat was dat gaaf! Daar sta je dan in de felle zon (31 graden), links van je zie je The Manhattan Bridge en rechts The Statue of Liberty. Ik heb ervan genoten en wat zal ik morgen een spierpijn hebben. It's fun, it's fitness, It's zumba!

Morgen ga ik gezellig met Cooper en Elian naar de dierentuin van Madagascar. Dit is de dierentuin in Central Park. De meeste mensen weten wel dat ik in Nederland nooit uit mezelf naar een dierentuin zou gaan, maar hier doe ik niets liever. Ik vind het heerlijk om samen met Cooper rond te lopen in de dierentuin. Zeg ik dat echt?! Haha.

Vanavondgaan we bespreken hoe mijn schema er vanaf nu uit gaat zien. Ik ben benieuwd! Ik heb het in ieder geval nog steeds erg naar mijn zin met mijn kleine teletubbie in the city that never sleeps en ik tel de dagen af tot dat Anoukie komt...nog 20 dagen!

Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

Marijke Broeke

Hoi Esmee,wat stoer van je om toch in die open tent te gaan slapen,ik denk dat ik dat ook wel eng zou vinden.Ik heb echt bewondering voor je hoor dat je dit hele avontuur bent aangegaan.Ik denk dat je zus en ouders ook blij zijn als ze je weer in levende lijve gaan zien.
Geniet nog van je tijd daar want voor je het weet is het voorbij.

Liefs Marijke

Christa

Dit is nog een gouden plak voor Nederland!
Jezelf overwinnen is de mooiste wedstrijd die je kan spelen.

...alleen een beetje jammer dat je vandaag niet op Schiphol stond bij het olympisch team.....

Oma Ria

Wat ben je toch een stoere meid en wat een leuke foto
's met Cooper.
Nu kan je voortaan natuurlijk in Rotterdam ook naar de dierentuin, ook tijgers zijn lieve beesten ( ha,ha.)
Nog even en Anouk is bij je.Geniet er samen van.
Maar dat zal wel lukken.
Een knuffel van Oma en twee van Opa

Diny van Eijk.

Hallo Esmee,

Wat zijn het toch elke keer weer leuke verhalen die
je ons schrijft.De foto,s erbij zijn natuurlijk ook top.
Volgens ons beleef je een toptijd ,fantastisch.
Straks lekker genieten en lol beleven met Anouk,
we wensen jullie een fijne week toe.

Groetjes en liefs van Diny,Rinus en Martin.

Make quality time.

Annabel

Hahaha dat ik je blog pas ontdek bijna 3 jaar na DE zomer hahah! Super leuk om allemaal terug te lezen zeg!!!! En die nacht was inderdaad best eng haha but you did it;)! Snel weer is afspreken??

xxxx Annabel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active