Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Living in the moment!

Lieve allemaal,

Iedereen heeft wel een speciaal liedje dat je ergens aan doet denken. Aan een vakantie, een feest of een speciale dag. Ik heb dat bij dit nummer. Het herinnert mij eraan dat ik van elk moment moet genieten hier in New York. Genieten van het moment dat ik in Manhattan loop, samen met Cooper een ijsje eet of  naar de bioscoop ga samen met Eva. De tijd gaat zo snel voorbij en voor je het weet is het vliegtuig alweer klaar om te landen op Schiphol Amsterdam.

 Living in the moment!

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

Michiel Steenbeek

Lieve Esmee,

Dank je wel voor deze inspiratie! Had ik net ff nodig. Michiel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active