Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Best Birthday ever!

Lieve allemaal,

Uno, dos, trés happy birthday, happy birthday, happy birthday to you! Wat schrok ik en wat was het een verassing. Net klaar met het eten in een heerlijk mexicaans restaurant op Times Square, staat opeens al het personeel achter je met een taartje en wordt er voor je gezongen. It was awesome! Heerlijk uiteten, cupcakes gegeten (natuurlijk!), leuke cadeautjes en een mooie kaart zelf gemaakt door mijn eigen Cooper. Wat heb ik toch een super lieve Amerikaanse Familie!

Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alle lieve, leuke en mooie berichtjes, emails en kaarten. Thank you so much! Het was een dag met een dubbel gevoel.Eigenlijk wilde ik heel erg graag in Nederland zijn, lekker thuis en me verjaardag vieren met m'n familie, maar aan de andere kant...wie kan nou zeggen dat hij of zij zijn20ste verjaardag op Times Square in New York heeft gevierd? I'm so lucky!

In de middag kwam mijn vriendin Eva even langs. Eva is ook een au pair en komt uit frankrijk. Het is altijd erg gezellig met haar en we gaan ook regelmatig afspreken met de kids erbij. Zij maakte mijn dag nog leuker! Ze had heerlijke red velvet cupcakes meegenomen en..kaarsjes! Voor het eerst sinds jaren heb ik weer eens kaarsjes uitgeblazen op een taarten wat was het geweldig! Haha. Het is zo ontzettend fijn om goede vrienden om je heen te hebben. Zij maken alles beter en leuker.Het is eendag die ik nooit meer zal vergeten!

Nadat Anouk helaas weer naar huis was gegaan, was ik nog een aantal dagen alleen thuis. Riel, Donielle en Cooper waren heerlijk op Jamaica. Waanzinnige mooie witte stranden en een blauwe zee! (Foto's) Ze hebben het erg leuk gehad en ze zijn gelukkig weer veilig thuis. Wat miste ik Cooper! Hij was nog geen twee dagen weg en het was zo stil in huize Peerbooms. Niemand die zegt; whatare youdoing Esmee? or I wanna watch Dora! Hoe moet dat nou als ik straks weer terug ga naar Nederland?! Zou die in me koffer passen?! Ik denk dat het heel raar zal zijn dat Cooper straks niet meer dagelijks om mij heen is. Elke dag besef ik me steeds meer hoe trots ik op dat kleine mannetje ben en dat ik kan zeggen dat ik zijn nanny ben, voelt fantastisch! Ik zou graag nog langer willen blijven en hem verder zien opgroeien, maar Nederland wacht op me..hihi! En ik kan niet wachten om weer bij me familie te zijn, naar Amsterdam te gaan met m'n zussieen om gewoon weer me 21ste verjaardag in Nederland te vieren.

Riel, Donielle en Cooper zijnvorige week woensdag weer terug gekomen en ik kon eindelijk weer knuffelen met mijn heerlijke kereltje! We zijn inmiddels alweer samen op pad geweest. Het aquarium op Coney Island, Prospect park Zoo en heerlijk gespeelt in de speeltuin. Ze zeggen dat het hier ook alherfst is, maar ik merk er nog niks van...25 graden en een lekker zonnetje!

Verder gaat met mij alles super! 20ste verjaardag gevierd in Manhattan, een super lieve Nederlandse en Amerikaanse familie, een klein lief en ondeugend mannetje die ik elke dag bij me heb en eensuper lieve vriendin diemij kaarsjes laat uitblazen voor mijn verjaardag.Wat wil je nog meer?!

De komende twee weken ga ik nog niet beginnen met werken op het kinderdagverblijf. Er moeten eerst nog een aantal formulieren worden ingevuld voordat ik eindelijk mag beginnen. Ik kijk er erg naar uit! Gelukkig gaan de dagen hier ontzettend snel voorbij. Want nog 30 dagen..en dan staanCooper en ik samenop het vliegveld van JFK! Op naar het volgende bezoek. Wekunnen echt niet wachten totdat Mommy and Daddy eindelijk naar New York komen!

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they are always there!

Liefs,

Esmee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active