Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

May we never forget#9/11

Lieve allemaal,

Zo bijzonder om op deze dag in New York te zijn,...tegelijk zo eng dat het zo dichtbij is. Alweer elf jaar geleden, maar niemand is het nog vergeten. Ik ben vandaag even naar Ground Zero geweest. Bizar om daar vandaag te lopen, maar ook ontzettend mooi.

May we never forget!

Liefs,

Esmee

Nico van Uitert

Hallo Esmee,

Mooi dat je juist op 9/11 in de gelegenheid was om bij Ground Zero te zijn. Inderdaad speciaal en het getuigt ook van historisch besef om daar naartoe te gaan. Mijn vrouw en ik gaan er elke x naartoe als we in NYC zijn. Voor ons is het ook nog eens de datum van de verjaardag van mijn vrouw. Overigens kun je vertellen hoe ver men is met de bouw van het memorial museum?
Ik wens je nog heel veel mooie ervaringen en een goede tijd en oh ja ik ben het eens met je dat een musical op Broadway iets anders is dan in NL.
Have fun!!

Nico

Happy birthday !!!

18 september 1992 is ook zo`n dag die we nooit mogen vergeten. Die dag veranderde de wereld voorgoed. Ik weet nog precies waar ik was en wat ik deed ...

Happy birthday !!!

Als ik toen had geweten dat jij je 20ste verjaardag in New York zou vieren, had ik je waarschijnlijk nog steeds in de draagzak meegedragen. Maar goed dat we je toch hebben leren lopen, praten, reizen, lezen, enz. Want met jouw komst is de wereld wezenlijk mooier geworden. Jij maakt het verschil !

Over 31 dagen kijk ik je na een aantal spannende maanden weer opnieuw in je ogen en kan ik je eindelijk weer vasthouden. Het wordt de dikste verjaardagskus ooit!

Fijne verjaardag met je amerikaanse familie en je kleine Grote Liefde.

Mamsie xxx

daddie xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Van harte gefeliciteerd,
Alweer 20 jaar. Wat gaat die tijd toch snel. Ik wens je een hele gezellige verjaardag toe. And see you in thirty one days. By by and love you very muts.

Oscar en Astrid

Lieve Esmee,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Een gezellige dag met Cooper, familie en vrienden.

Dikke verjaardagskus van ons.