Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Fashion, Tennis and Broadway!

Lieve Allemaal,

Zenuwen gieren door mijn lijf. Sta ik bij de goede terminal, is ze al geland? Ik ben natuurlijk veel te vroeg op het vliegveld, maar dat maakt me niks uit. Me zussie komt eindelijk en we gaan er een top week van maken! En dat was het inderdaad ook....een amazing week!

Vanaf het vliegveld zijn we met de trein richting huis gegaan om even de koffers thuis te brengen. Ik vond het zo gaaf dat ik haar nu eindelijk kon laten zien waar ik op dit moment leef. Prospect Park, Flatbush avenue en huize Peerbooms.

Nadat we de koffers thuis hebben gebracht zijn we met de metro naar Times Square gegaan. Het was al laat in de avond dus de vele lichten op Times Square waren goed te zien. Wat hou ik toch van die plek! We wilde heel graag samen naar een musical op Broadway dus we zijn die avond gelijk gaan kijken welke musical we graag wilde zien. Het werd Evita! Geen moment spijt van gehad, want wat was dat fantastisch. Mooi decor, geweldige acteurs (Ricky Martin) en een gaaf theater. Het was voor ons beide een droom die uitkwam. Follow your dreams!

De volgende dag zijn we richting 5th avenue gegaan, want er moest natuurlijk wel geshopt worden! Het was precies een goede week om te winkelen, want het was...Fashionweek! Overal extra korting, veel reclame erover en een rode loper voor Rockefeller center. We zijn er natuurlijk even als echte celebraties over gelopen. Verder zijn we ook nog een dag naar Jersey Gardens geweest. Dit is een outlet in New Jersey. Vanaf Port Authority kan je daar makkelijk heen met de bus en heb je onderweg een geweldig uitzicht op de skyline van Manhattan. Soho, Century 21, Atlantic Avenue en The Manhattan Mall hebben we natuurlijk ook gezien.

En daar was de dag dat we naar The US Open gingen. Ik heb nog nooit zoiets gaafs gedaan in New York! Een mega groot en mooi tennispark en wat hebben we geluk gehad met het weer. We hadden kaartjes voor overdag en mochten kijken in elk stadion op het park. Rond 11 uur begon de dames kwartfinale van Azarenka tegen Stosur. We hadden twee stoelen op de tweede ring van het Arthur Ashe Stadium. We kregen er spontaan hoogtevrees van. Wat hoog! Wel had je vanaf de rand van het stadion een gaaf uitzicht op Manhattan. We hebben even een flinke regenbui gehad, maar daarna kon de wedstrijd gelukkig weer verder gaan.

Hoe Cooper op Anouk reageerde? Wat is en blijft het toch een heerlijk mannetje. Toen Anouk en ik binnenkwamen zag Cooper ons gelijk. Ik zag aan zijn ogen dat hij Anouk gelijk herkende. Hij werd helemaal enthousiast en Anouk moest gelijk mee naar zijn kamer. Ze kreeg een dikke knuffel van hem! We zijn met z'n allen één dag op stap geweest en wat hebben we een lol gehad. Met de trein naar de bus en met de bus naar de Ikea. Cooper vond het geweldig. Look, there is another table and another chair! Het was een groot speelparadijs voor Cooper. Natuurlijk hebben we ook nog even lekker wat gegeten in het restaurant. We love cupcakes!

Helaas is Anouk nu alweer in Nederland. Aan alle leuke dingen komt helaas ook een einde. Wat had ik graag even met haar mee gegaan. Lekker rode kool eten, mijn eigen bedje en een kaasbroodje bij opa en oma. Nu kan ik gelukkig gaan aftellen totdat mijn ouders komen, nog 40 dagen!

Ik kan niet wachten totdat ik weer terug ben in Nederland, maar nu is het zeker nog te vroeg. Riel, Donielle en Cooper zijn op dit moment in Jamaica. Ze zijn sinds afgelopen vrijdag weg en ik mis Cooper nu al. Hoe moet dat dan straks als ik naar huis ga?! Gelukkig kan ik nog heel lang genieten van mijn kleine mannetje.

Enjoy the little things for one day you may look back and realize they where the big things!

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

andre

fijn voor je dat het zo leuk was met je zus. Nu je aandacht weer op je New Yorkse leven en taken. Succes, het gaat toch heel snel voorbij en als je straks in Nederland bent ga je het allemaal missen!

Christa

Vandaag is de dag.
Die komt maar 1 keer.
Want morgen dan is het vandaag al niet meer
Geniet van leven! Dat mag!
Maar doe het vandaag,
Want vandaag is de dag.

En vandaag stond ik met een brok in mijn keel op Schiphol om jouw zussie weer op te halen. Wat was ik blij toen ik die paardestaart zag tussen al die andere globetrotters. Vandaag heb ik genoten van alle verhalen over jullie belevenissen en van de foto's. Jullie kunnen je redden, waar ter wereld dan ook. Jullie kunnen genieten van de 'kleine' dingen op die grote wereld. Jullie zijn wereldmeiden !!!

Olga

Heee lieve Esmee,

Ik laat niet veel van mij horen... maar ik geniet met volle teugen met je mee!

Wat een geweldig avontuur en ik kan merken dat je er intens van geniet. Natuurlijk zijn er moeilijke momenten maar ook die gaan voorbij.

Dikke kus en knuffel, Olga

Marijke Broeke

Hoi Esmee

Wat heb ik een bewondering voor jou ,hoe je alles ervaart en geniet en alles beschrijft,ik krijg er regelmatig tranen van in m'n ogen.Je bent een kanjer .

Liefs Marijke

Anouk

Kon ik vanmiddag maar weer op het vliegtuig naar New York stappen...

Love you!

Astrid

Lieve Esmee,

Fantastisch om al je mooie, vrolijke, ontroerende ..... verhalen te lezen. Het is fantastisch hoe je alles omschrijft, een herinnering voor de rest van je leven! Geniet ervan! En die 40 weken zijn zo voorbij...:)

Dikke kus

Astrid

Foutje!
40 dagen natuurlijk...., weken zou wel heeeeeeeeel lang zijn! haha

Lieve Esmee

Wat hebben we weer genoten van de laatste foto,s

van jou,Anouk en de kleine Cooper.De week met

Anouk is vast omgevlogen met al die leuke

belevenissen samen.Geniet verder van je avontuur

en je knulletje.

Make quality time!!!!!!!!!!!! Dikke kus.

Diny,Rinus en Martin.

Diny

Foutje, je opschrift klopte niet helemaal van

gisteren,maar dat begreep je natuurlijk al.

Dommie,dommie...............
groetjes Diny.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active