Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Let the countdown begin...

Lieve allemaal,

Nog maar 129 dagen en dan ben ik alweer thuis, nog maar 116 dagen en dan sta ik samen met Lisinka op Times Square, nog maar 50 dagen en dan komen mijn ouders naar New York en...nog 2 dagen en dan sta ik op JFK airport om mijn zussie op te halen voor een onvergetelijke week samen in New York. Wat gaat de tijd toch snel voorbij! Ik ben er nu alweer drie maanden en het voelt alsof ik gisteren pas ben aangekomen. Time flies when your having fun!

Over twee dagen is het dus zover. Dan komt Anouk eindelijk naar New York. Ik kan echt niet wachten om haar eindelijk weer te zien en om haar alles van ‘mijn leven' hier in Brooklyn te laten zien. Cooper zijn daycare, Prospect Park, The Brooklyn Heights Promenade en de ikea natuurlijk! Ik heb al heel lang niet meer het gevoel dat ik een toerist ben. Dat is zo'nte gekidee en gevoel! Geen kaart meer mee als ik naar Manhattan ga en niet meer uit te hoeven zoeken welke subway ik moet nemen want dat weet ik uit me hoofd.

Met mij gaat het verder allemaal prima. Afgelopen week weer een flinke oorontsteking gehad, maar dat is gelukkig nu weer helemaal over. Het einde van de zomer komt steeds dichterbij en gaan we dus over tot het andere schema. Drie dagen in de week samen thuis met Cooper en twee dagen samen naar daycare. Ik kan niet wachten. De laatste tijd zijn mijn dagen wel wat langer en heb ik het behoorlijk druk. Druk, maar absoluut leuk!

En hoe het met Cooper gaat? Cooper wordt met de dag leuker en leuker, alhoewel ik hem ook af en toe wel achter het behang kan plakken haha. Afgelopen weken heb ik wel weer leuke dingen gedaan met mijn kleine mannetje. Muziekles bij de speelgoedwinkel, naar Central Park geweest en gevaren met de Staten Island ferry naar Staten Island samen met Elian en Margje. Het was een top dag! Heerlijk weer en een ontzettend mooi uitzicht op de skyline van New York. Als je door Manhattan loopt dan besef ik het nooit waar ik op dit moment leef, maar als je dan weg vaart en de skyline van New York ziet...dan springen er tranen in je ogen. Ik ben een Nanny in New York and I love it!

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

Andre

He Esmee, heel veel plezier met je zus in 'jouw' city

Christa

...5, 4, 3, 2, 1....
En dan sta je na 3 maanden weer op Schiphol om een dochter uit te zwaaien naar New York.
Enig idee hoe dat voelt?

Super!
Supertrots op mijn reizende meiden.
Wel een beetje weemoedig, omdat het nog maar zo kort geleden is dat we met z'n drietjes op 1 fiets pasten.
En blij, omdat zij niet kunnen wachten elkaar weer te zien.

Meiden, heel veel plezier samen in NY !!!!!

Marjon

Een count-down, maar wel een hele gave... !!!
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active