Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Er gaat een treintje naar dromenland...

Lieve allemaal,

‘'Come on Esmee, let's go to the train.'' Met een grote lach op zijn gezicht stapt Cooper in het treintje. Wat kan hij toch heerlijk genieten van die dingen! En wat geniet ik van hem op zulke momenten. Samen in het zand gespeeld, met onze voetjes in het water en daarna nog in het treintje. Het was een top dag vandaag op het strand van Coney Island.

De dagen vliegen hier voorbij en ik heb het gevoel alsof ik in een trein zit. Een treintje naar dromenland...Ik geniet nog steeds van elk moment met Cooper, elk moment in Manhattan en van het heerlijke weer (31 graden elke dag). Ik moet er echt niet aandenken dat er een moment komt waarop ik afscheid moet nemen van mijn lieve mannetje en van New York en ik kan echt niet wachten om weer lekker in mijn eigen bedje te slapen. Nu al dubbele gevoelens, maar gelukkig duurt dat nog even. Om precies te zijn nog 140 dagen en dan...stap ik uit het vliegtuig op Amsterdam Schiphol (6 Janauri om 08:05 in de ochtend!). Voor je het weet is het al zover!

Het is nu inmiddels alweer een week geleden sinds het Summercamp is afgelopen. Aan de ene kant mis ik het nog steeds, aan de andere kant vind ik het heerlijk om door het park te kunnen lopen zonder te hoeven opletten of er een beer zit. Afgelopen vrijdag heb ik Jorik en Annabel (de Nederlandse counselors) nog even gezien in New York. Het was zoals altijd weer erg gezellig. Zij gaan allebei nu nog een aantal dagen vakantie houden en dan vliegen zij terug naar Nederland.

Vanaf nu zijn mijn dagen als Nanny echt begonnen. I love it! Het zijn lange, maar absoluut super leuke dagen samen met Cooper. Van koekjes bakken tot naar het museum en de dierentuin gaan, we doen het allemaal!

Afgelopen week heb ik ook voor het eerst mijn trip met The Irving school gehad. Dit is het kinderdagverblijf waar Cooper heen gaat. Voor mij te gek, voor Cooper was het wat moeilijker! De kids op daycare waren geweldig en ik had al vrij snel goed contact met ze. Zo goed, dat ik op een gegeven moment een kindje op me rug had, een kindje op me schoot, twee aan de zijkant en Cooper die er ook nog probeerde tussen te komen en zei; That's my Esmee! Op dat moment voel ik me dan altijd zo ontzettend trots dat ik zijn Nanny mag zijn. Rond een uur of tien kwam de gele schoolbus aangereden en gingen we met zijn allen naar The Botenical gardens. Dit is een grote tuin in Brooklyn met allemaal mooie bloemen en planten.Op het kinderdagverblijf hebben ze van die hele grote kinderwagens waarin zes kinderen kunnen. Geweldig! Ik leer hier zoveel van en doe leuke ideeën op voor mijn ‘eigen kinderdagverblijf'. Het is en blijft nog steeds mijn droom. Alhoewel de locatie nu misschien wel kan veranderen...Amsterdam of New York?!

Ik heb het hier nog steeds ontzettend naar mijn zin en ik zit de dagen af te tellen totdat Anouk komt (nog 12 dagen). Het schema voor aankomende week ziet er ook weer leuk uit. Muziekles bij de speelgoedwinkel, met de boot naar Staten Island en naar het kindermuseum in Manhattan. Can't wait for another amazing week with my little man!

Herinner je gister, droom van morgen, maar leef vandaag!

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

Bep en Hans

Dag lieve Esmee,
Wij zijn weer thuis na 6 weken Italie met temperaturen van rond de 40 graden; dus rustig aan of piano, piano zoals de Italianen zeggen.
Inmiddels hebben we natuurlijk al je verhalen met veel plezier gelezen, en begrepen dat alles goed met je gaat, maar dat het verlangen naar huis af en toe de kop op steekt. Gelukkig komt je zus deze week dus kun je al je ervaringen weer delen.
We wensen je veel plezier samen met Anouk, een dikke kus van ons en een poot van Higgins, die nu ook natuurlijk aardig Italiaans blaft.
P.S. We kijken even of we je via de mail een paar foto's kunnen sturen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active