Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

When Summer ends...

Lieve Allemaal,

Voor de laatste keer rijden naar het Summercamp, voor de laatste keer met alle counselors bij elkaar, voor de laatste keer beren zien, zwemmen in het meer en ontbijten in the dinning hall. Wat is de tijd snel gegaan, want van aankomende Woensdag tot en met Zaterdag gaan wij voor de laatste keer naar het Summercamp rijden. Wat ga ik het missen en wat heb ik er veel van geleerd. Als ik terugkijk op de zomer dan heb ik er geen moment spijt van gehad dat ik dit avontuur ben aangegaan. Ik heb vrienden gemaakt voor mijn hele leven, ik ben niet meer bang voor beren, ik heb gezwommen in een meer met grote vissen en waterslangen en ik heb kinderen leren kennen dieAMAZING zijn. Aankomende week moet er nog één ding gebeuren wat ik nog niet eerder heb gedaan. In een open tent slapen! Als ik het niet doe dan ben ik bang dat ik er later spijt van ga krijgen en ik altijd zal blijven denken hoe hetgeweest zouzijn. Just do it! (Ik laat jullie weten hoe het is gegaan :) !)

Afgelopen week was het ook weer erg gezellig op het Summercamp. Samen muziek gemaakt, liedjes gezongen en gezwommen in het meer. Wat was dat leuk! Aan het begin durfde Cooper het water niet in, maar toen hij eenmaal in het water was wilde hij er niet meer uit. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin met mijn lieve kleine mannetje.

Vandaag zijn Cooper en ik op playdate geweest bij Elian. Als je op playdate gaat dan ga je met andere ouders of au pairs afspreken zodat de kinderen gezellig samen kunnen spelen. De ouders van Elian komen ook uit Nederland en verblijven in Brooklyn voor ongeveer twee jaar. Elian woont ongeveer een kwartiertje bij ons vandaan. Wij zijn eerst naar hun huis toe gegaan en hebben daar gezellig wat gedronken. Daarna zijn we naar de speeltuin geweest. Wat was het gezellig! Kijk maar bij de foto's.

Als de zomer eenmaal voorbij is dan zal ik vijf dagen in de week samen met Cooper zijn. In de weekenden ben ik vrij. Hij zal nog twee dagen in de week naar daycare gaan. Ik ga dan gezellig met hem mee zodat ik daar aan mijn opdrachten voor school kan werken, want dan moet helaas ook gebeuren. Mijn school ziet dit als een stage en ik kan dus hier aan mijn opdrachten gaan werken.

Verder gaat alles goed met mij! Af en toe nog heimwee, maar dat hoort erbij. Gelukkig is mijn lieve vriendinnetje Eva weer terug van vakantie en zie ik haar vanavond weer! Ik ben zo blij dat ik hier vrienden heb leren kennen. Je hebt ze echt nodig als je voor een lange tijd weg bent van huis.

Er staan ook nieuwe foto's op mijn weblog, maar helaas geeft mijn weblog het niet automatisch aan als ik nieuwe foto's heb toegevoegd aan een bestaan album. Dus kijk even onder: Ik en Cooper, Cooper en ik, Summercamp, Cooper, Zonder hen is Summercamp niet hetzelfde en in de speeltuin met Elian.

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

Andre

He Esmee, dat je gaat slapen in de huifkar vind ik echt stoer, ik ben benieuwd hoe het gaat, je slaapt vast als een beer (roosje bedoel ik haha)

Marjon

Jee Esmee, wat vliegt de tijd inderdaad, als dit al weer het einde van het Summercamp is. Door jouw gave verhalen kunnen wij, oudjes die nooit het lef hebben gehad voor zo'n avontuurlijke stage, er toch een beetje van mee genieten..
Ontzettend stoer, vooral die overnachting.. En ze hebben het allemaal overleefd, moet je maar denken...
Dikke kus en GENIET van dit laatste weekend !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active