Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Met een klein schepje suiker is een pilletje geen punt!

Lieve allemaal,

Even weer een berichtje van mij vanuit het regenachtige New York..

Hier gaat alles goed. Behalve dan dat ik helaas ziek ben. Sinds de afgelopen vijf dagen was ik erg verkouden en grieperig. Doordat het steeds erger werd ben ik toch maar even naar de doktor gegaan. Heb ik dat ook weer meegemaakt in The US. Nu zit ik hier ziek op me bed met een oor en holte ontsteking. Waardeloos! Gelukkig heb ik van die ontzettende grote medicijnen gekregen en ben ik een 'held' in het innemen ervan..niet dus! Maar gelukkig helpen ze wel en ik voel me al een klein beetje beter. Everything is gonna be alright!

Op dit moment is het flink aan het regenen en onweren hier in New York. De ene dag loop je te puffen van de hete zon en is het 33 graden en de andere dag is het 19 graden en doe je een jasje aan voor de regen. Maar ik hou van New York! En ik kan ook echt niet wachten totdat ik al dit leuks aan mijn lieve zus en ouders kan laten zien als ze langskomen. Can't wait!

Morgen gaan we weer naar het Summercamp voor een paar dagen. Ik kan niet wachten om de andere Nederlandse counselors weer te zien. We zijn een hechte groep geworden en slepen elkaar er doorheen als we het moeilijk hebben. Ik wil ook zeker contact met hun blijven houden als we allemaal weer terug zijn in Nederland. Ik ga dit weekend proberen om wat leuke foto's te maken samen met de andere counselors en zal ze op mijn weblog zetten. Inmiddels is de tweede sessie bijna afgelopen en dat betekent dus dat de derde en laatste sessie er bijna aankomt. Dus nog even genieten van de kids, de omgeving, vrienden en..de beren?! Haha

Maandag ben ik weer back in Brooklyn en dan zal ik jullie alles vertellen over wat ik weer heb meegemaakt op het Summercamp.

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

Rob

Ik ben blij dat het weer een stuk beter met je gaat. Ik kan niet wachten tot ik je weer zie. LOVE YOU VERY MUCH!!!!

Marijke Broeke

Hoi Esmee
Bedankt voor je lieve kaart ,fijn dat je het zo naar je zin hebt .Ja ziet er ook goed uit . maarik kan me ok voorstellen dat je uitkijt naar het bezoek van je ouders en je zus.Wanneer komen ze?Geniet nog maar en we keep in touch.

Liefs Marijke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active