Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Nog 47 dagen...

Lieve allemaal,

Ik kan niet slapen. Het is hier nu 11 uur in de avond en ik lig maar wakker in mijn bed. Dan maar even een nieuw verhaal schrijven op mijn weblog. Alles gaat goed! Ik heb het hier nog steeds erg naar mijn zin in the city that never sleeps. Wat is en blijft het toch een geweldige stad! Heerlijk weer ( aankomende week 35 graden) zumba in het park onderaan The Brooklyn Bridge en ‘s avonds Saturday night fever the movie kijken in Prospect Park. I love the Summer in NYC!

Ik ben hier nu inmiddels alweer 6 weken en helaas komen nu ook de dagen voorbij met flinke heimwee. Wat mis ik dat koude kikkerlandje toch! (Wat waarschijnlijk niemand zich kan voorstellen haha) ‘S avonds rode kool met een hamburger eten, shoppen in Amsterdam en Rotterdam, na het avondeten nog eventjes naar de Bas van der Heijden lopen samen met mams en een kaasbroodje eten bij opa en oma. Helaas zit dat er voorlopig niet in, maar gelukkig zijn er veel leuke dingen om naar uit te kijken. Zoals over 47 dagen....dan is het 1 September en komt eindelijk mijn lieve zussie naar NY. I can't wait!

De afgelopen weken heb ik wel weer leuke dingen meegemaakt. Zo heb ik mijn eerste Amy's Academy trip gehad samen met Cooper. Dit is het kinderdagverblijf waar Cooper door de weeks naartoe gaat. Gedurende de zomer zullen zij een aantal keer in de week een trip hebben. Dit kan bijvoorbeeld een family picknick in het park zijn of een dagje naar The Botanical gardens (Een bloementuin). Onze eerste trip samen verliep iets anders dan ik gehoopt had. In de ochtend ben ik samen met Cooper naar het kinderdagverblijf gegaan. Cooper ging lekker spelen en ik mocht helpen met de baby's. Geweldig! Wat heb ik ervan genoten om even weer van die hele kleine kindjes vast te houden en ze de fles te geven. Nu weet ik weer waar ik het allemaal uiteindelijk voor doe!

Rond een uur of 11 gingen we met z'n allen naar het park om daar een family picknick te houden. We waren er nog geen 5 minuten en toen moest ik helaas alweer naar huis worden gebracht. Ik was gestoken door een hommel in mijn voet. Het werd helemaal rood en dik en ik ben even naar huis gegaan zodat ik ervoor kon zorgen dat de pijn weg ging. Na een week amper mijn schoenen te hebben kunnen dragen en elke avond ijs op mijn dikke voet...is het gelukkig weer helemaal over. Ik zou zeggen op naar de volgende trip! (Aankomende dinsdag, joepie!)

Aankomende week wordt een drukke maar leuke week. Ik blijf volgend weekend in Brooklyn en ga dus niet naar het Summercamp. Verder staan er twee Amy's academy's trips in de planning, met Cooper op playdate bij Jessie Pearl en naar Coney Island. Ook ga ik deze week kijken bij een salsa dansschool hier vlakbij in Brooklyn in de hoop dat ik na de zomer hier weer verder kan gaan met dansen. Leuke dingen dus weer in het vooruitzicht.

Time flies when you're having fun!

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

Marijke Broeke

Hoi Esmee
Wat maak jij een hoop mee zeg en op de heimwee na dan zijn het alleen maar leuke dingen( o nee gestoken worden door een hommel is ook niet leuk) Nou geniet er nog maar lekker van en ik blijf je volgen.

Groetjes en liefs van mij.

Christa

robusta,
querida,
particular.
mi hija.
te quiero !

Frank en Carla

Ha Esmee, wat is het toch leuk om je te volgen via je weblog. Heimwee is niet erg Esmee, het is gezond om dat te hebben. Geniet van je tijd in NY en zoals ze in Frankrijk zeggen : Joie de vivre ! Gr Frank en Carla

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active