Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Alweer een Nationale Feestdag...

Lieve Allemaal,

Hieperdepiep hoera!

Vandaag is mijn lieve papa jarig! En daar moeten we natuurlijk even voor zingen.

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday, dear daddy
Happy birthday to you

Gefeliciteerd papsie! Op zulke dagen wil ik eigenlijk het liefst even thuis zijn voor een dagje, maar helaas gaat dat niet. Gelukkig bestaat er skype en heb ik zo toch het gevoel dat iedereen heel dichtbij is.

Oh en Cooper wil je ook even wat zeggen...kijk maar bij video's.

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

roel

Hoi Esmee
Gefeliciteerd met je vader!!
Goed te horen dat je het zo naar je zin hebt in de States. Het is me ook wel een ervaring zeg. En wij hier maar in een regenachtige zomer zitten en jij met stralend weer in een prachtige natuur en voor de verandering dan even back to Manhatten. Ja, zo wil ik het ook wel. Het schijnt trouwens dat je beren kunt aaien, maar dat zou ik maar niet proberen. Ik heb daar een keer een film over gezien en dat liep niet helemaal goed af. Maar het lijkt me waanzinnig spannend om gewoon beren in de natuur te zien!!! Je Engels gaat zeker met sprongen vooruit. Zijn die kleine kinderen goed te verstaan?
Ik vind het erg leuk om je verhalen te volgen. Ik ga met Yon straks even een paar dagen naar Londen, maar vergeleken met wat jij doet is dat even om de hoek.
Groeten, Esmee!!!!!!!!!!!!
Roel

Oscar en Astrid

Hee Esmee,
Het blijft bijzonder om je verhalen te lezen en de foto's te bekijken! Geweldig hoe jij je daar vermaakt en je werk doet. Van Rotterdammer naar New Yorker, wie had dat gedacht. Volgens ons ben je voluit bezig met de titel van je weblog... Groetjes X :)

Diny

Hallo Esmee,

Even wat regeltjes uit het koude kikkerlandje!(15 grd)
We vinden het ontzettend leuk om elke keer van jou
belevenissen te zien en te lezen! Geniet van alles
wat je meemaakt en ook van de kids in het Summer-
camp.Maar vooral van Cooper, wat een drolletje
is het zeg.GENIET,GENIET en voor de moeilijke
momenten...........kijk naar de sterren !!!!!!!!!!!!!
Groetjes XXX
Diny,Rinus en Martin.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active