Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Happy 4th of July!

Lieve Allemaal,

Even een kort berichtje van mij vanuit het extreem zonnige New York/New Jersey. (Tussen de 30 en 40 graden)

Alles gaat goed! Weer een paar lange dagen Summercamp achter de rug. Het was zoals altijd weer erg zwaar en vermoeiend, maar zo ontzettend leuk! De eerste sessie is begonnen en dat betekent dus dat de kids er zijn. Omdat ik op het Summercamp veel met Cooper bezig ben, ben ik dus geen counselor van een eigen groep. Ondanks dat heb ik wel al veel contact met de kinderen. De kinderen zijn geweldig!Iedereen komt op Cooper afgerend om even te kijken naar hem en te zeggen; He is so amazing!

Sinds Dinsdagavond ben ik weer terug in Brooklyn. Daar was ik erg blij mee, want ik wilde graag met 4th of July in New York zijn. 4th of July is een Nationale feestdag in de Verenigde Staten. Deze feestdag is ter viering van de aanname van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsverklaring. 'S avonds is er dan ook en groot vuurwerk boven The Hudson River. Ik zou die avond met een vriendin samen naar het vuurwerk gaan kijken, maar dat ging helaas niet door. Dan maar alleen naar het vuurwerk kijken. Op het moment dat ik daar stond was het zo druk en zo warm en ik voelde me opeens heel erg alleen. Ik ben weggegaan en heb helaas het vuurwerk niet gezien. Misschien volgend jaar..wie weet! :) haha.

Aankomend weekend gaan wij niet naar het Summercamp en blijven wij in Brooklyn. Dus...binnenkort zeker weer een leuk en langer berichtje op mijn weblog. Er staan ook wat nieuwe foto's op mijn weblog.

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

Andre

Hoi Esmee, leuk om je in actie te zien en te horen hoe het gaat

Christa

Lieverd,

Kijk maar naar de zon, de maan en de sterren ale je je alleen voelt. Wij zien ze ook hier vandaan. Dus eigenlijk zijn we heel dicht bij elkaar. XXX

Marijke Broeke

Ja en dan zijn paps en mams ver weg he ,maar je kan het hoor volhouden ,veel te leuk om mee te maken en je bent al zover gekomen gaat lukken hoor.

Groetjes en een dikke knuffel.

Monique

Ha Esmee,

Wat genieten we met z'n allen van jouw verhalen en de fantastische foto's. Dat je je af en toe eenzaam voelt snap ik best maar je moeders advies om naar dezelfde zon, maan en sterren te kijken is wel heel mooi. Wat jij nu allemaal meemaakt is zo bijzonder, probeer te genieten van ieder moment.

Groeten,
Monique Antuzzi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active