Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Back in Nannylicious New York!

Lieve allemaal,

Eindelijk weer terug in Brooklyn na een paar lange dagen op het Summercamp. Het was een zwaar, ontzettend warm (45 graden), vermoeiend, leuk en gezellig weekend!

Afgelopen Donderdag zijn wij s' ochtends naar het Summercamp gaan rijden. Ik was erg benieuwd hoe het daar nu zou zijn. Alle counselors zouden er zijn en het daycamp was sinds een week begonnen. Wat een gezellig boel was dat! Counselors van over de hele wereld en de kids van daycamp zijn fantastisch. En natuurlijk Cooper...wat hebben we weer veel gelachen samen! Sinds een week praat Cooper veel Nederlands tegen mijen zingt hij Nederlandse liedjes die ik hem geleerd heb. Wat is het toch geweldig om te zien hoe slim hij al is en hoe snel hij de dingen leert. Alle kleuren, tot 20 tellen, het alfabet en dan ook nog eens Nederlandse woordjes...Cooper weet het allemaal al!

Overdag op het Summercamp ben ik de hele dag samen met Cooper. Samen ontbijten, lunchen, avondeten (wat trouwens erg lekker en zelfs gezond is) op het gras spelen, bloemetjes zoeken en natuurlijk op berenjacht gaan. Want ja hoor...dit weekend het ik weer 4 beren gezien. Sta je in de cabin de afwas te doen en kijk je naar buiten...loopt er opeens een beer over het pad voorbij. Ik wilde gelijk mijn mobiel pakken om Riel te bellen maar dacht; nee ik sta nu veilig binnen dus nu een foto maken! YES gelukt! Kijk maar snel bij de foto's van het Summercamp. Het is echt bizar! Ik ben de enige van alle counselors op het Summercamp die al beren heeft gezien. Het is geweldig, maar toch schrik ik elke keer weer opnieuw als ik er één zie.

Het is voor mij nog steeds erg wennen op het Summercamp, maar langzamerhand vind ik het heerlijk om daar te zijn. Het is daar zo ontzettend mooi, stil en rustig vergeleken bij New York. Op dit moment slaap ik bij Riel en Donielle in de cabin. Ik vind dit erg fijn, want de andere counselors slapen in open tenten midden in het bos.

Vanaf vandaag tot en met Donderdag ben ik weer in Brooklyn. Ik vind het heerlijk om zo de zomer door te komen. Een paar dagenManhattan in gaanen een paar dagen op het Summercamp. Wat heb ik toch een geluk!

Er staan nog meer nieuwe foto's van het Summercamp en van Cooper op mijn weblog.

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

Andre

Was gezellig je even te spreken!

Marijke

Heerlijk die verhalen van je , enne die beren lijken mij ook niks hoor.Kan mevoorstellen dat je niet in een open tent wil slapen. veel plezier nog en geniet ervan.
Liefs Marijke

Nico van Uitert

Hoi Esmee,

De beren mogen wel gaan oppassen als jij zo snel een zekere gewenning doormaakt. Als ik jouw eerste bericht over bearcountry lees en nu --> een wereld van verschil. Ik kan me voorstellen dat je van mening bent de ideale combinatie te hebben met NYC en summercamp. Het ziet er geweldig uit.
Jouw strategie om Cooper Nederlands te leren werkt blijkbaar goed. Zit er stiekem een ontvoeringsplannetje achter voor in jouw koffer? (grapje). Leuk om te lezen hoe jullie op elkaar ingespeeld zijn.
Enjoy the fun!! keep blogging.
Groet,

Nico

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active