Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Vrienden zijn net als sterren. Je kunt ze niet altijd zien, maar ze zijn er wel!

Lieve Allemaal,

Aankomende Woensdag ben ik alweer drie weken hier in New York. Wat gaat de tijd toch snel! Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin. Geregeld naar Manhattan gaan, Cooper ophalen van daycare, samen naar het aquarium op Coney Islandgaan en het Summercamp.

Afgelopen weekend zouden wij eigenlijk naar het Summercamp gaan, maar dat ging niet door. Cooper was ziek en ik ben thuis gebleven bij Donielle en Cooper om hier mee te helpen. Dubbele gevoelens!Aan de ene kant een lekker schoon bed en douche, aan de andere kant mis ik de gezelligheid van de counselors op het Summercamp. Ik kijk er steeds meer naar uit om ook af en toe op het Summercamp te zijn. Gelukkig maar, want anders was het een lange zomer geweest voor mij.

Doordat ik dit weekend de gezelligheid heb gemist op het Summercamp met de andere counselors, miste ik wel vrienden en familie om me heen. Altijd maar alleen naar Manhattan, nooit als ik iets leuks zie tegen iemand kunnen zeggen van; Wow kijk eens! Maar hier is gelukkig verandering in gekomen. Ik heb met de organisatie gesproken en ik heb een lijst gekregen met contactgegevens van au pairs die op dit moment in New York, Brooklyn en New Jersey verblijven. Wat ben ik blij!Ik heb inmiddels als met twee Belgische meiden afgesproken (Heerlijk om gewoon Nederlands te kunnen praten) en dat was erg gezellig. Zij verblijven allebei in Brooklyn. Gisteravond ben ik met een au pair uit Frankrijk wat gaan drinken. We zijn naar The Brooklyn Heights promenade geweest, zoals je kunt zien op de foto op mijn weblog. Zo mooi om The Skyline in de avond te zien. Als je van plan bent om ooit nog eens naar New York te gaan....zeker hier naartoe gaan!

Ik voel me nu een stuk beter en aankomende Donderdag gaan we weer richting het Summercamp. Ik ben erg benieuwd hoe het daar nu is, want afgelopen Maandag is het Daycamp begonnen. Dus de kids zijn er al! Ik zal proberen om wat foto's te maken zodat jullie kunnen zien hoe het daar is.

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

Wendy

Lieverd,

Uit het oog betekend nooit uit het hart, vergeet dat nooit ajb.
Als je je alleen voelt dan kijk je naar die mooie blauwe lucht (want hier is hij grijs en grauw stomme ned.), en dan praat je met wie je wilt.
Zoals ik altijd zeg CARPE DIEM & CELA VIE!!!
Geniet van je avontuur en misschien zoals ties al zei komend seizoen the story of the new traveling nanny haha.

Dikke kus Wen

Marijke Broeke

Hoi Esmee,net terug van vakantie en eerst eens al je verhalen en foto's bekeken .Leuk om te lezen en te zien en fijn dat je het zo naar je zin hebt,geniet ervan en we blijven je volgen.

Liefs John en Marijke

alex en margaret

Stoer Esmée,

Je avontuur in Amerika en de berenshow. Floris vroeg al waar je was en wanneer je thuis zal komen. Geniet en ervaar alles maximaal. De foto met Lotte die we van je moeder kregen is erg mooi. Zijn dat zusjes werd er gevraagd.

Groetjes van ons...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active