Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

I survived!

Lieve Allemaal,

Afgelopen weekend ben ik voor het eerst naar het Summercamp gegaan. Het waren een paar moeilijke dagen, maar ik heb het overleefd en ben nu weer terug in Brooklyn voor een paar dagen. Wat een verschil. Zo druk is New York, zo rustig en stil op Summercamp. Ik moet er echt nog even aan wennen. Ik wist van te voren dat Trail Blazers (het Summercamp) erg in de natuur was, maar zo erg had ik totaal niet verwacht. Overal bomen, open tenten,een groot meer, veel ongedierte en ook.....beren! Het gene waar ik het meest tegenop zag heb ik gelukkig al achter de rug. De eerste dag was het gelijk al raak. Riel, Cooper en ik liepen vanaf the Cabin (huisje van Riel en Donielle)naar de eetzaal en opeens..liepen ze over de weg en zagen we ze zitten in het bos. Wat groot! Een beer met een kleintje. Ik ben nu gelukkig iets minder bang voor ze, maar toch zie ik ze gewoon liever in de dierentuin. :)

Het is op dit moment nog wel erg rustig op het camp. Deze week zullen de meeste counselors aankomen die ook gaan werken deze zomer op Trail Blazers. Ik ben erg benieuwd hoe iedereen is. Afgelopen weekend waren we al met 5 counselors en dat was al erg gezellig!één jongen uit Australie, twee meiden uit Ijsland eneen Nederlandse jongen.

De eerste kinderen zullen komen rond 18 juni, dat is het Daycamp. Het sleep away camp begint rond 30 juni. Afgelopen zaterdag hebben we wel al een beetje kunnen zien hoe het eruit gaat zien als er kinderen zijn van de zomer. Het was namelijk openhuis. Wat een drukte en wat een gezelligheid!

Ik zou zeggen...Let the summer begin!

Dit is de site van het Summercamp...misschien even leuk om op te kijken: http://www.trailblazers.org/

Liefs, Esmee

Reacties

Reacties

Nico van Uitert

Hi citygirl,

Meer ervaring met de cityjungle dan de natuur!! Kan ook niet anders want NL heeft bijna geen echte natuur. Wel gaaf dat je in de gelegenheid bent om ook dat deel van USA mee te pikken. Ervaringen voor je leven. Enne yogi bear lijkt in de cartoons wel vriendelijk maar het is wel bear country dus be careful --> ze zijn daar echt!!

Sylvana

Hey Esmee,

Wat klinkt het allemaal leuk. Wel gaaf dat je gewoon beren in de natuur ziet lopen, de volgende keer natuurlijk wel een foto maken.

Nog heel veel plezier, maar dat gaat denk ik wel lukken.

xxx

Andre

He Esmee,

Wel heel bijzonder wat je mee maakt, ik ben heel benieuwd naar het camp, voor mij nog een paar weken, dan kom ik langs!

Olga

Hee Esmee,

Je bent een bikkel!!

XX van ons!

Opa en Oma

Wij zijn enorm trots op je. Je bent BERE goed.

Veel liefs.

Wat kan jij goed vertellen.

Martin van Eijk

Hey,

Zo dat is vet.
Wij reden vorig jaar een heel natuurpark op en neer om beren te zien en bij jou steken ze gewoon over!!

Nog heel veel plezier daar in de states en geniet ook van de natuur, het is allemaal zo mooi.

Groeten Martin.

Astrid

Hoi Esmee,

Wat leuk om via je verhalen en foto's een indruk te krijgen hoe het met je gaat!
Bijzondere gebeurtenissen om nooit te vergeten.
Geniet ervan!

Groetjes uit Wageningen XXX

Beppie

Ha wijffie,

Natuurlijk overleejfje het, een beer is tenslotte maar een beer!! Denk eens aan al de verhalen die je later aan je kinderen en kleinkinderen kunt vertellen, mamma tussen de beren, wat een kanjer.
Wat je wel zou kunnen proberen is als je bang of verdrietig wordt, rustig gaan ademen en goed om je heen kijken, ga eens na waar de angst of verdriet vandaan komen. In Italie was ik ook soms bang, voor grote wilde zwijnen, slangen of gewoon voor de stilte we zijn after all toch gewoon stadsmensen en niet gewend aan al die natuur. Maar nu ben ik er aan gewend en voel ik mij er juist prettig bij.
Je kunt heel veel zelf bepalen.
Een dikke knuffel van Beppie en Hans
P.S. Wij hebben helaas geen skype, maar ik zie je zo ook wel hoor.

Marjon

Jee Esmee, hoe krijg je het voor elkaar, een beer in je eerste week..
Afijn, enger kan het niet worden denk ik !
Gelukkig zit je daar niet in je eentje, en binnen no time lopen er zoveel kinderen in het kamp dat geen beer zich meer durft te laten zien.
Vergeet niet te genieten van de leuke dingen..
Kussss

opa bas en oma jeanne

bedankt voor je verjaardags berichtje van oma wij hebben gezellig naar voetballen gekeken
met je vader je moeder hans en bep en anouk
na de wedstrijd was het huilen
fijn te horen dat het goed met je gaat kusjes van opa en
oma

Patrice

Hoi lieverd, net de verhalen van je moeder gehoord, over je bruine beer avontuur. Kan me voorstellen dat je bang bent geweest.
Ik was de site even kwijt maar heb hem weer terug gevonden, nu kan ik je weer bijhouden....en je verhalen lezen. Je zou al je verhalen moeten laten binden in een boek. Word een bestseller!!!
Lieverd ik hoop dat je heel veel plezier hebt in hetgene wat je doet en waar je goed in bent. Cooper mag trots zijn op zo'n Nanny als jij. Hij lijkt overigens sprekend op Matthew nu. dikke kus vanuit Barendrecht xxx Ties & Wen

Hans

Hi Esmee,
What things you see everyday; while roaming the internet I came across some astonishing material to show you something on old Coney Island, just check it out: http://www.youtube.com/watch?v=syQIDXjGX9E. I can fairly understand you need some company now and then, just to have a chat, by the way, how is your English going. Have learned some new expressions already, have you? x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active