Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Brown Bear, Brown Bear, What Do You See?

Lieve Allemaal,

Afgelopen maandag heb ik voor het eerst Cooper opgehaald uit daycare. Het is allemaal goed gegaan. Ik ben daarna samen met hem naar huis gegaan, we hebben samen gegeten, ik heb hem in bad gedaan, een boekje gelezenen daarna op bed gelegd. Wat hebben we samen een lol gehad! Liedjes gezongen, (Nederlandse uiteraard), met de duplo gespeeld, gekleurd en heel veel boekjes gelezen..

Cooper loves to read! Zijn favoriete boekje heet; brown bear, brown bear, what do you see? We hebben hem al zo vaak gelezen dat hij hem al helemaal uit zijn hoofd kent. Kijk maar eens naar het filmpje dat op mijn weblog staat...dan kan je zien hoe goed Cooper al kan voorlezen.

Verder gaat alles goed hier en ik heb het super naar mijn zin!

Liefs,

Esmee

P:S: Ik begreep van een aantal mensen dat jullie het filmpje niet konden zien. Klopt! Heb het nu veranderd en als het goed is kunnen jullie het nu wel zien?!

Reacties

Reacties

Christa

supercalifragilisticexpialidastisch !!!!

Annemarie Kooi

Lieve Esmee,

Je moeder maakte me attent op je weblog.
Wat een groot en spannend avontuur voor je!
Heb je niet een gevoel of je in een film speelt, als je al die bezienswaardigheden ziet?
Wat een gave foto’s heb je al gemaakt.
Fijn voor je familie en vrienden dat ze je zo kunnen volgen via je leuke weblog.
Ik wens je heel veel succes en plezier met die leuke kleine Cooper, en natuurlijk op het Summercamp!

Hartelijke groeten,
Annemarie Kooi

Diny van Eyk;

De mannen zitten naar autorace te kijken,niets voor mij.
Dan liever een berichtje naar jou gestuurd.
wat geweldig dat we je zo kunnen blijven volgen.
De foto,s gezien,de berichtjes gelezen.
Het ziet er allemaal prima uit en we hopen dat het een
geweldige tijd voor je wordt
Heel veel plezier en succes voor de komende tijd.

Onze lieve groeten,

Diny, Rinus en Martin. XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active