Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

I want cupcakes!

Lieve Allemaal,

Hoera! Cooper is afgelopen donderdag alweer 2 jaar geworden.

Gistermiddag hadden we een klein feestje in het park. In New York is het heel normaal dat je verjaardagen viert in het park met vrienden en familie.Het was dan ook erg druk in Prospect Park. Het park ligt ongeveer op 15 minuten loopafstand vanaf ons huis.Veel verjaardagen, suprise party's en overal barbecue's. Wat een gezellig boel! En wat had Cooper het naar zijn zin. Bij een verjaardag hoort natuurlijk een lekkere taart en dat hadden we hoor. Red velvet cake (erg lekker!) and cupcakes. Cooper loves cupcakes. Vanaf het moment dat hij 's ochtends wakker wordt tot dat hij gaat slapen zegt hij; I want cupcakes! Het is zo'n gezellig mannetje. Al zijn vriendjes waren er natuurlijk ook op zijn verjaardag. Sommige vanuit de buurt en andere van het kinderdagverblijf.

Er staan wat foto's op mijn weblog van The Party dus neem een kijkje en zie hoe leuk en gezellig het was.

Liefs,

Esmee

Anouk

I want cupcakes too! Hug from your 'big' sister :p

Beppie

Hé Esmee, helemaal verliefd op dat kleine mannetje, nou ik kan het mij voorstellen, wat een droppedoos!
Het is vreemd, maar het is net of je niet zo ver weg zit maar heel dichtbij, kus Beppie

Andre

He Esmee, klinkt allemaal prachtig, succes verder!

Anouk

aaaaah zo lief!!!x

Marjon

Ha grote kanjer, wat een geweldig gaaf weblog heb je opgezet. En ook al zit je nu mijlen ver weg, je lijkt dichterbij dan ooit, gaaf !! Jouw avonturen hebben mij weer vrolijk gemaakt, dus ik blijf je volgen !!
Dikke knuffel xxxxxxxx