Droom niet je hele leven, maar leef je dromen!

Somewhere in Brooklyn...

Lieve Allemaal,

Even een kort berichtje van mij. Ik heb een ontzettende jetlag, maar wat is het hier fantastisch!

De vliegreis is gelukkig helemaal goed gegaan. Ik had geen vertraging en werd opgehaald op Newark. Het is een leuk, lief en gezellig gezin. Ik voel me hier helemaal op mijn gemak. En Cooper...is amazing! Het is zo'n leuk en lief ventje. Binnenkort heb ik mijn eerste avond samen met hem. Ik haal hem dan op van het kinderdagverblijf dat hier vlakbij is.

Gisteren en vandaag ben ik met the subway naar Manhattan gegaan. Gelukkig ben ik niet verdwaald. Wat een grote stad! Central Park, Broadway, Times Square, Bryant Park, Empire State Building, Macy's, Museum of Natural Historyand the Brooklyn Bridge. Ik heb het allemaal al gezien.

Volgende week ga ik voor het eerst naar het Summercamp samen met Riel en Cooper. Ik ben erg benieuwd hoe het daar is.

Ik zal binnenkort ook wat leuke foto's plaatsen op mijn weblog. Dan kunnen jullie allemaal zien hoe leuk het hier is.

Liefs,

Esmee

Reacties

Reacties

Nico van Uitert

Hi NY girl,

Leuk om je blog te lezen. Voor mij extra leuk want nu heb ik twee NYC bloggers om te volgen.
Ik wens je heel veel plezier bij het ontdekken van alle geheimen van NYC. Vooral die dingen die niet in de boekjes staan maar die het leven daar zo extra aantrekkelijk maken.
Have fun!
Groetjes,

Nico

Christa

verdrietig bij de laatste kus op Schiphol
blij als ik je zie op skype
verbaasd dat ik zo weinig was heb
bang dat je het té leuk vindt in NY
verliefd op 'jouw' kleine kereltje
supertrots op mijn dochter
en helemaal gelukkig dat ik je moepie ben!

Mieke, Tom en Anne Keijzerwaard

Goed te horen dat je het naar je zin hebt.
Tom vraagt of er mooie huizen zijn en Mieke wil graag weten of ze een hond of een ander huisdier hebben?
Anne heeft je gemist afgelopen wo ochtend en vraagt zich af of ze in New York lekkere pannenkoeken hebben en patatjes?

Lieve Mieke, Tom en Anne

Wat leuk dat jullie een berichtje hebben gestuurd!
De wijk waar ik woon is heel erg groot. Er zijn ontzettend veel huizen. Sommige zijn klein en niet zo mooi en andere zijn weer super groot en ontzettend mooi! Mijn huis waar ik in woon is een klein, maar mooi huisje vlakbij een groot park waar een speeltuin is en zelfs een dierentuin. Hier in huis hebben wij geen huisdieren. En wat betreft de pannekoeken!? Ze hebben ze hier wel, maar ik heb ze nog niet gegeten. Ga ik snel doen, want ze zijn hier erg lekker!

Groetjes en een knuffel,

Esmee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active